Shoes

משטחי מידע נוסף לשחרור עבור חיל האוויר של קית X נייקי 1 “אדום אוניברסיטאי”

קית X נייקי חיל האוויר 1 “אדום אוניברסיטה” צריך להיות אחד השותפויות הצפויות ביותר של 2020. נחשף על ידי רוני פיג עצמו בחודש מרץ, Sneakerheads בכל מקום חיכו עליהם בקוצר רוח יירדו, כמו גם עכשיו, יש לנו מידע שחרור יותר עבור הקרפ הנחשק במיוחד!

בעבודה על הצבעון “משולש לבן” של OG שהעלה את הופעת הבכורה הגדולה שלו בשנות ה -80, הלוחות לרוחב כמו גם מדיאלים של קית AF1 מקושטים בתבנית לוגו קופסה חוזרת ונשנית שנפרה דק. נייקי סוווש גולש באלגנטיות על פני הצדדים, כמו גם על ידי קצת אחד שרקום ממש מלפנים.

תמונה דרך solebyjc
מתווה ממותג משותף מכה את העקב, כמו גם היבט של שפע מתווסף באמצעות Deubré זהב מפואר שקושר את השרוכים יחד. כדי לעקוב אחר הכל, גוונים “אדומים באוניברסיטה” הופכים את השיטה שלהם לגרבינר כמו גם לשירוס. כמו כן תוכלו לגלות את זה גם על הלשון, לפתח את הדגל היפני כמו גם לרמוז לשחרור המוגבל של הקולאב.

תמונה דרך solebyjc
אם עדיין לא ניחשתם נכון, חיל האוויר של קית X נייקי 1 “אדום אוניברסיטה” יהיה מיוחד לארץ השמש העולה. צפוי להציג מתישהו באביב, כדאי להחזיק את התקע שלך בחיוג מהירות מכיוון שאלו עשויים לרדת באופן אקראי בזמן הקרוב.

השמועה מספרת כי צבעי צבעים אחרים בלעדיים במדינה נמצאים בעבודות, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות נוספות ככל שהוא מתפתח! בחדשות נלוות, טרוויס סקוט משפיע על סוג חיל האוויר של נייקי 1 “שנהב קל”!

תמונה דרך solebyjc

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *