Shoes

כל מה שאתה צריך לדעת על אוסף אלכסנדר וואנג X אדידס SS19 השבוע

עוד בספטמבר 2016, אלכסנדר וואנג X אדידס עשה היסטוריה עם שיתוף הפעולה הראשון שלהם אי פעם. השותפות שנחשפה בעיר ניו יורק, שינתה את המשחק כפי שידענו אותו. כעת, שלוש שנים אחר כך, צמד הכוח ממשיך לעשות גלים עם קולקציית הקיץ 2019 באביב 2019 שלהם, והנה כל מה שאתה צריך לדעת על זה!

בקולקציה כולה, כבוד למגמת הפנאי של מועדון שנות השמונים, מיועדת הן לסביבות המועדון והן לסביבות הכושר. בשילוב החידוש של שלושת הפסים עם האסתטיקה האופנתית הבלתי ניתנת לטעות של המעצב האמריקני, הטווח כולל מכנסי רכיבה על אופניים, טיזים קצוצים, גוף גוף, חותלות, מכנסי כושר ומעילי מסלול, כולם צבועים בלוחות שחור ולבנים נקיים.

עם זאת, וואנג יישם גם את סיכות האתליזורה עם שלל גרפיקה בהשראת שנות ה -80. “Wangbody”;, “Pro-Flex”;, ו- “Pro Treat Workatence Advanced”; מוטיבים מעניקים לחתיכות המונוכרומטיות פופ של נוסטלגיה תוססת.

כמובן שכמו עונות לפני כן, קולקציית אלכסנדר וואנג X אדידס SS19 כוללת גם חבורה של אפשרויות הנעלה חום גבוהות, כאשר הסניקרס הבולט הוא ריצת וואנג’בי. כשהוא מגיע לשתי פלטות נקייה אולטרה נקייה, הוא כולל עליון עור רטרו וגורם בינוני שנלקח היישר מהמרתון TR – צללית שהפכה את הופעת הבכורה שלה בשנת 1979.

במקום אחר, הכדורגל האייקוני והכדורגל הכדור הקאמבק, הראשון צבוע בגוון ‘ורוד ברור’ מוכן בקיץ, ואילו האחרון טבל בתכנית ‘פנינת גיר’ המושלמת הן למגרש הכדורגל והן למסלול המסלול. כל ארבעת הדגמים יושבים על גבי אמצע בינוני עם דחיפה לנוחות מדהימה בכל צעד.

אוסף אלכסנדר וואנג X אדידס SS19 אמור לפגוע באדידס ולבחר במניות ב -20 באפריל. תן לנו לדעת אילו קטעים אתה קופץ, ובזמן שאתה כאן תסתכל על מגוון הסניקרס המלא של אדידס!

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *