סקייטבורד הגיעו לשיטה ארוכה מנעלי DC שמנמנות, גלובוס כמו גם צלליות Etnies של סוף שנות ה -90 כמו גם תחילת שנות האלפיים. בימינו, מרבית המחליקים מעדיפים לזווג גם את הסגנון וגם את הנוחות, כמו גם עם מגוון צלליות המציעות זה יכול להיות קשה לגלות בדיוק את מה שאתה מחפש! מאז זה, החלטנו לספק את המחשבות שלנו ולפרק את מה שאנחנו מאמינים בדיוק הם כמה מנעלי הסקייט הטובות ביותר המוצעות בשוק כרגע.

מ- New Ege Nike SB כמו גם סגנונות אדידס ועד צלליות טנדרים מסורתיות כמו גם חסרות גיל, טיילנו את האינטרנט כדי להביא לכם את נעלי הסקייטבורד הטובות ביותר המוצעות ברשת! בדוק את הרישום שלנו למטה לפני שתמשיך, כמו גם לבצע את הרכישה הבאה שלך!

תמונה באמצעות טנדרים
Van

מתחיל עם קלאסיקה, יש לנו את ה- Vans SK8 Hi ההנפקה מחדש. ה- SK8 HI הוצג לראשונה בימי הבריכה של 1978, ועבר מאז טרנספורמציה כדי להפוך את הסגנון למושלם ככל האפשר לסקייטבורד. הנעל העליונה הזו מגניבה דלפק עקב עליון ועוצב לחלוטין, רצועות לשון נעולות, כמו גם רישום של שכבון ה- Duracap ™ המעבה את האזור סביב כובע הבוהן. התוצאה היא נעל שפשוט נושמת גם את הסגנון המסורתי וגם את הפונקציונליות.

בזכות דלפק העקב, נעל זו מציעה נוח כמו גם נוח בצורה בה היא חשובה לספק את תחושת הלוח המוגברת של האדם כמו גם ניידות. אם זה לא הספיק, גם הסגנון כולל ספינות Sock ™ של PopCush המושלמות לריפוד כל סוג של אפקט כמו גם להגן מפני שטפי עקב. ה- Vans SK8 היי הוא נעל שכל סקייטבורד צריך לנסות לפחות כשחיים שלהם מכיוון שלא סביר שהם יתחרטו.

תמונה באמצעות Flatspot
Nike SB Bruin React T

מציג את העיצוב הראשון של נייקי ברישום זה יש לנו את Nike SB Bruin React T. The Nike Bruin Design לראשונה עלה לראשונה בשנת 1972 כנעל כדורסל כמו גם התאסף במהירות בהצלחה עם הופעתו בסרט שנות ה -80, חזרה אל עתיד. בשנת 2009 הנעל נולדה מחדש על ידי נייקי ס.ב., כמו גם מאז הייתה מועדפת בקרב מחליקים בגלל הפרופיל הנמוך שלה כמו גם מראה וינטג ‘במקצת.

הנעל עצמה מופיעה בנשימה מדהימה כמו גם נוחות בגלל הבנייה הקלה כמו גם המגוונת שלה. מדרסים של Nike SB React מופיע באופן דומה גם לביטחון אפקט נגד נחיתות כבדות כמו גם שטפי דם בעקב. למען האמת, סגנון הגביע מציע יותר צדדיות המוסיפה הן חוסן והן משיכה לנעל. אם אתם מחפשים נעל מסורתית שלא תאכזב אתכם, תרצו לחשוב על זוג כאלה.

תמונה באמצעות סוליות נפלאות
אדידס בוסניץ פרו

Adidas Busenitz Pro, המגיע כחלק מהשותפות המתמשכת של אדידס עם הסקייטבורד המומחה דניס בוסניץ, הוא נעל סקייט עמידה שלא תרצו לפספס. עיצוב נמוך זה מופיע עם טקסטיל עמיד כמו גם עליון סינטטי המפותח כדי לעמוד בדמעות מטכניקות הפוך כמו גם יותר. בנוסף, עיצוב זה כולל לולאות שקועות בהתאמה אישית למניעת פיצול תחרה. יחד עם זה ניתן לחתוך לשון הניתנת להתאמה אישית כדי לעצב את העדפתך כמו גם את הסגנון.

כוסת גומי נקודה מרכזית מספקת תמיכה קשתית מדהימה המגובה על ידי סולית ביניים נוחה כמו גם מסוגננת לנוחות כוללת. עם כל התכונות הנהדרות הללו, הדבר היחיד שאנחנו לא יכולים להבטיח את הנעל הזו הוא שתגרוס קשה כמו בוסניץ לאחר הרכישה.

תמונה דרך נייקי
נייקי SB Nyjah בחינם 2

בשלב הבא יש לנו את Nike SB Nyjah Free 2. זו אחת הצלליות החדשות יותר ברישום זה שמושך מוטיבציה מה- Nike Air Zoom Spiridon משנת 1997. החלק העליון כולל בניין גומי של 360 מעלות עם פנלים מתאימים יחד לנשימה כמו גם לסגנון, מושלם לאותם מפגשי סקייט כאוטיים.

במקום אחר אנו רואים סולית חיצונית גומי חזקה כמו גם מערכת שרוך לולאה של ג’ילי, שתיהן מעוצבות בחוסן כמו גם בסגנון. אניה גרב קצף גובלת בפנים הנעל כמו גם נועדה להילחם בקליטת אפקטים גבוהים. כללי הנעל האיכותית העליונה הזו היא קצין משטרה חובה עבור כל מי שמחפש להיות רציני ב- SkatePark מכיוון שאם זה מספיק גדול לניג’ה יוסטון, האפשרויות שהן יהיו די גדולות עבורנו.

תמונה דרך אדידס
אדידס טיישון נמוך

שנית ברשימה של אדידס, יש לנו את אדידס טיישון לואו, עיצוב מסוגנן שהושפע מקלאסיקות בית המשפט. עיצוב זה פותח מחומרים עמידים כמו עור פרימיום, זמש באיכות גבוהה כמו גם CloudFoam Plus בתוספת רירית זיכרון, ומובטח שתפגע בטכניקות הענק הללו כל הזמן ללא בעיה.

קופסת הבוהן העמידה בשחיקה מעטרת את חזית הנעל כדי להילחם נגד אותם פיצולים מציקים, מושלמים לכל מי שמגלה את עצמו מבצעים מעולים של בעיטה, פליפ וריאלי כמו גם Treflipוריאציות. למען האמת, תוחם גרב אדפרן מעוצב מבטיח כי לאדם יש אבטחה כנגד אפקט יחד עם תחושת לוח מדהים.

תמונה דרך טוקיו של בילי
טנדרים מחליקים הלאה

אחר מתוך טנדרים, הפעם יש לנו את האח המבוגר במקצת של ה- SK8 היי. החלקה המסורתית של VANS על לראשונה לראשונה בשנת 1977, כמו גם מאז הייתה בולטת בפראות הן בגלגיליות והן באופנת הרחוב הגבוהה. עיצוב קל כמו גם נוח זה היה אחד המוצרים הראשונים של ואן שתפקדו את סוליית הוופל הידועה, מה שבתורו הפך אותו לבולט ביותר לסקייטבורד.

האחיזה הנוספת שאספקת וופל מציעה הן תחושת לוח מדהים בנוסף לפחות שחיקה. מנקודת מבט של נוחות, החלקה מופעלת היטב בגלל הבנייה החזקה והמאוד בצורתו. החיסרון היחיד בעיצוב זה הוא שהוא לא מציע אבטחה רבה בהשוואה למקבילה. אם אתה רק מחפש נעל לשייט בה, זה מושלם! עם זאת, ייתכן שתרצה לצפות בקרסוליים האלה אם אתה תנסה כל סוג של טריקים מהפכים.

תמונה דרך 43einhalb
נייקי SB זום בלייזר אמצע

כשהגיע רק שנה לאחר הברוין, שוחרר ה- Nike SB Blazer בשנת 1973 כמו גם גם מהר מאוד הצליח מאוד כמו גם מחוץ לבית המשפט. הנעל הגמישה הזו מופיעה בצלליות גבוהות, אמצעיות כמו גם בצלליות נמוכות, ובסופו של דבר הייתה חביבה בקרב מחליקים לאחר שחיבקה על ידי נייקי SB בשנת 2005.

נכון לעכשיו, Nike SB Zoom Blazer Mid מתגאה בסגנון מורשת כמו גם מתאים ישירות לסקייטבורד עם התכונות הרבות באיכות הגבוהה שלו. לעיתים קרובות מתהדר בעילית זמש יחד עם צווארון בינוני, נעל זו תציע אבטחת קרסול רבה יותר מאשר כמה מהצלליות שהוזכרו בעבר ברשימה זו. יחד עם זה, בניית Vulc ממזמת את הסוליה כמו גם העליונה לתחושה שבורה מהרגע שאתה מניח אותם. למען הכל, סולית גומי רב כיוונית מספקת מתיחה אולטימטיבית על גבי קלטת האחיזה שלך.

תמונה דרך Comme des Garçons
טנדרים סקול זקן

בשלב הבא יש לנו את המגרש האמצעי המבוקש ביותר מהיצע של ואנס. ה- Vans Old Skool ערך את הופעת הבכורה שלה באותה שנה בדיוק כמו שהחלקה, ובסופו של דבר, היו חביבים ארוכי טווח בקרב מחליקים ברחבי העולם. עם בנייה עליונה נמוכה, ה- Vans Old Skool מציע אבטחה מעט יותר כנגד אותם בריסים של מועצת המנהלים מאשר ההחלקה בגלל העליונים המוגדלים במקצת כמו גם הסגנון.

הנעל הזו סופרת הן צווארונים מרופדים כמו גם רירית כדי להגביל שטפי דם בצדדים כמו גם בכפות הרגליים. יחד עם זאת, כובעי הבוהן המחוזקים קו את חזית הנעל כדי להילחם בלאי חוזר על ידי קיקפליפס כמו גם טריקים אחרים של התהפכות. בדיוק כמו העיצובים האחרים העיצוב הזה ספורט את סולת החוץ של גומי וופל, כך שקלטת האחיזה שלך תישאר ליד דבוקה לרגליך.

תמונה דרך אדידס
אדידס בוסניץ וולק השני

אדידס בוסניץ ‘II מציע ידית מחודשת, אדידס בוסניץ’ וולק השני צריך להיות על הרדאר עבור כל סוג של סקייטבורד רציני. עיצוב ספציפי זה מציע ריפוד מדהים כמו גם חוסן בזכות סולית גומי מגושמת, עליונות זמש באיכות גבוהה כמו גם דלפק עקב מיוצב.

כמו דגמי סקייטבורד רבים אחרים של אדידס, נעל זו מתהדרת בתיבת הבוהן העמידה בפני שחיקה כדי להבטיח ביטחון נגד בלאי כללי כמו גם לקרוע.

אזכורים מכובדים

תמונה דרך המותג ג’ורדן
Nike SB X Jordan 1 High OG Defiant “La to Chicago”

למרות שהם בהחלט לא הבחירה הכי ידידותית לתקציב ברשימה זו, “LA לשיקגו” ג’ורדן 1 היא נעל סקייט בר-קיימא לחלוטין. ג’ורדנים אלה מציגים את החתימה של נייקי SB, כמו גם נבדקה על ידי הר לאנס האגדי עצמו, מספקים תחושת לוח מדהים תוך כדי סגנון ללא תחרות. אם זה לא היה מספיק עבורך, שיטת הצבעים של לה לייקרס מתרחקת לאט לאט כדי לחשוף סט של שיקגו בולס מה שהופך את הסניקרס הללו למושלמות לאט לאט.

ה- Jordan 1 השתמש כדי להיות נעל החלקה של גב בשנות השמונים כמו גם שנות ה -90 בגלל כמות החדשנות כמו גם הסגנון שנכנס לתוכם, כך שרק נכון שהם יסתדרו ברשימה זו.

תמונה דרך נייקי
נייקי SB Dunks

לאחר שכביכול השתלטה על משחק הסניקרס המיינסטרימי בתקופה האחרונה, זה יכול להיות פשוט להיכשל בזיכרון של נייקי SB דאנק הוא באמת נעל סקייט. עם כל עיצוב הכולל לשון מרופדת, כרית אוויר של נייקי זום בתוחם הגרב כמו גם שרוכים נפוחים, עיצובים אלה מפותחים כדי לגרוס כל מה ש- Vert עד קערה לרחוב. עם שפע של מסלולי צבע כמו גם סגנונות המוצעים, ה- Nike SB Dunk הוא נעל שכל מחליק צריך לנסות כאשר בחייהם.

שאלות נפוצות בנושא החלקה

כיצד אוכל לבחור את נעלי החלקה הטובות ביותר?

ישנם גורמים רבים שצריך לחפש בנעל סקייט נהדרת עם זאת עבור מדריך זה השתמשנו בשלוש דרישות עיקריות לבחירות שלנו. ראשית מאוד היא עמידות, החלקה גובה מחיר קבוע על הנעליים שלך כך שהם דואגים to להיות מסוגל להחזיק מעמד. הבא הוא תחושת לוח; נעליים שמנמן עשויות להימשך זמן רב יותר אולם אתה מאבד כמה מהתחושה עבור הלוח שלך. סוף סוף הוא סגנון, החלקה עוסקת בביטוי באותה מידה כמו לגלות טכניקות חדשות כמו גם להתקדם.

האם נעלי סקייט משפיעות על ההבדל העצום?

אמנם הם לא יביאו את היכולת שלך על הלוח להשתפר באופן מיידי, אך זוג נעלי סקייט פנטסטי יספק לך את כל מה שאתה דרישה לבצע את מיטבך כמו גם להפחית את הפציעה. ריפוד, תמיכה, כמו גם אפשרות של חומרים העוסקים בייצור נעל החלקה שונה בהרבה מהמאמן הרגיל שלך.

האם נעליים גבוהות הרבה יותר טובות להחלקה?

אמנם נעל גבוהה יותר תספק תמיכה נוספת כמו גם יציבות, אך הם לא בהכרח טובים בהרבה מנעליים חתוכות נמוכות. הכל מסתכם בהעדפה אישית כמו גם למה שגורם לך להרגיש בנוח על הלוח.

לקריאה נוספת

ההשפעה המתמשכת של סקייטבורד על האופנה
הכי טוב לרוץ לגיא בשנת 2022
המותגים הטובים ביותר לבגדי רחוב לבדיקה

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *