Uncategorized

חבילת “עודפי אספקת” Nike Air Max מציגה ויברס טראוויס כבד

חבילת האספקה ​​העודפית של נייקי היא הזרם המשתמש במותג Swoosh שלוקח את התבנית המוכנה לחוץ הנוכחית שסחפה את שוק ההנפות בסערה. חלוץ על ידי אלה כמו טרוויס סקוט (עם פרויקט מסלולי הקקטוס שלו) כמו גם קו ה- ACG של נייקי, התבנית לכאורה בלתי ניתנת לעצירה.

Air Max 95 כמו גם Air Max 90 מטופלים שניהם במראה האספקה ​​העודפים כמו גם ללא סיכון לציין שהוא יושב ללא דופי על פני שתי הצלליות האגדיות. אם חיפשת משהו שונה להוסיף לאוסף שלך, האם אלה פשוט יהיו השוטר הבא שלך?

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
שני הזוגות מעוטרים בצבע ירוק-זית כמו גם בצבעי חאקי-גוונים למראה מיליטריסטי, בעוד שחומרי הבניין העיקריים ברחבי העליונים נראים כקנבס, זמש כמו גם סינתטיים. ה- Air Max 95 מציג כיס מלאי שנמצא במקומו באזור הלשון, ואילו AM90 במקום זאת בוחר מכסה רוכסן בסגנון מעיל טיסה מעל השרוכים, בדומה לזה שנראה ב- AF1 של טרוויס סקוט.

מתחת לרגליים, שני הזוגות מציגים את שולית הביניים הלבנה המעוגלת עם סוליות חוץ מנומרות, כאשר שוב שואבות מוטיבציה מתווית המשנה של ACG (כל התנאים). פרטים כתומים מתפקדים באופן דומה בין נעלי הספורט ומוסיפים את מגע הניגודיות הטוב ביותר כמו גם כאשר שוב מושיעים משפיעות מסגנונות כוחות מזוינים.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
כפי שהיא עומדת, שני העיצובים מחבילת האספקה ​​העודפים של נייקי עדיין לא מקבלים תאריך שחרור רשמי, אולם היה סמוך ובטוח ברגע שנחשף הרבה יותר, נהיה הראשונים להודיע ​​לך! שמור אותו נעול אידיאלי ממש כאן בספק היחיד, כמו גם הקפד לבדוק את שיתוף הפעולה הקרוב של Stone Island X New Balance!

תמונה באמצעות נייקי

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *