Shoes

השותפות ESPN X Adidas מספקת לנו ויברציות מלאות של Throwback

עולם הספורט כמו גם נעלי הספורט מטשטשות כאשר שוב כבידור הביתי כמו גם צוותי רשת תכנות ספורט עם שלושת הפסים עבור ESPN X Adidass שיתוף פעולה. מטפל בשתי צלליות אגדיות, אנו מקבלים ויברציות וינטג ‘גדולות מהאוסף הזה.

שני הזוגות מציגים את עשרת ה- HI המובילים כמו גם את האדילט, ושני הזוגות מתפקדים עור נחש סינטטי המתווה לאורך כל הדרך כמו גם שפע של מבטאים זהב מלכותיים למראה וינטג ‘כמו גם. ניתן לגלות את המיתוג של מוסד ישן על הלשון כמו גם מדרסים המתיישבים לחלוטין עם הבכורה של רשת הספורט משנת 1979, וזה פשוט מתרחש השנה שעשרה הראשונים עלו לראשונה.

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

“עם הירידה העשירייה הראשונים, אנו מכירים כמו גם חוגגים את יסוד הספורט כמו גם מדיה כפי שאנו מבינים אותו כיום – המותגים כמו גם ספורטאים שמרשימים את הדרך למקום בו אנו נמצאים היום.” דן במנהל הכללי של אדידס כדורסל אריק וויז. “המהדורה הזו מיועדת לכל מי שתרם למורשתן של שתי החברות המדהימות שלנו.”

נופל ב -10 באוקטובר, בואו נבין מה אתם מאמינים באוסף ESPN X Adidas, כמו גם איזה זוג תוכלו לתפוס בהמשך החודש! בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לפלס את משחק הסניקרס שלך עם ה- Xbox X Adidas Form Tech Boost!

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *