Uncategorized

אדידס וריבוק משתלבים ב- Instapump Fury Breap

בחדשות שמעולם לא חשבנו שדיווחו עליהן, אדידס וריבוק משתלבים בהיברידי החום הגבוה ביותר – Boost Fury Instapump. על סמך נעל הדגל של המותג הנעלה האנגלית, היא נותרה הרבה פחות או יותר, בהתחשב בכך שהופעת הבכורה שלה בשנת 1994, כך שזה יסמן את העדכון הגדול ביותר שלה עד כה במשך היסטוריה של שני עשור וחצי.

סניקרס מיוחד מאוד, סגנון הרטרו היה מאוורר אהוב בהתחשב בכך שלנצח, עם מערכת שרוך משאבות מתכווננת לחלוטין ויחידה יחידה מפוצלת לפעולה מוגברת שכעת שודרגה עד אינסוף בזכות הפרס של שלושת הפסים שיפור הטכנולוגיה ו

“Instapump Fury Breath הוא בדיוק משהו שהיינו מנסים בשנת 1994 אם הייתה לנו הטכנולוגיה”, הסביר סטיבן סמית ‘, מעצב ה- Instapump Fury. “תמיד ניסינו למצוא את מערכת השיפוע הטובה ביותר האפשרית. זה נהדר לבנות הכלאה של הטובים ביותר מבין הטכנולוגיות של שני המותגים. ”

בעוד שאדידס אכן מחזיקה את ריבוק, זה נהדר לראות שתי חברות מרכיבות את ראשן כדי לעבוד על נעל שחושבת מחוץ לקופסה. ה- Adidas X Reebok Instapump Fury הראשון שיפר יירד באופן בלעדי ב- Atmoscon יפן ב -5 באוקטובר, מוגבל לחמישים זוגות בלבד. צבעי צבעים נוספים יופעלו בהמשך השנה, אז וודאו שתשארו מעודדים אם אתם רוצים זוג באוסף שלכם!

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *